Digital მარკეტინგი და ფილოსოფია Digital მარკეტინგი და ფილოსოფია

Digital მარკეტინგი და ფილოსოფია

წამყვანი

10+

თბილისი

სეზონური

აღწერა

სოციალური მარკეტინგი არის კომერციული მარკეტინგის პრინციპებისა და ტექნიკის გამოყენება ადამიანთა კეთილდღეობისა და იმ ფიზიკური, სოციალური და ეკონომიკური გარემოს გასაუმჯობესებლად, რომელშიც ისინი ცხოვრობენ. ეს არის ყურადღებით დაგეგმილი, გრძელვადიანი მიდგომა ადამიანის ქცევის შეცვლისადმი.


ჩვენი კურსი დაგეხმარებათ შეისწავლოთ როგორ და რომელ სოციალურ პლათფორმებში განათავსოთ რეკლამა.

როგორი უნდა იყოს ის და რა სურთ მომხმარებელს, ოდითგანვე რეკლამა იყო პირველი და უკანასკნელი რომელიც ემსახურებოდა კომპანიისა და მომხმარებლის შორის კომუნიკაციის უკეთ წარმართვას, მაგალითად სანამ რომელიმე საკურორტო ქალაქში შეხვალთ იქვე დაგხვდებათ სარეკლამო ბანერი სადაც შემოგთავაზებენ სასტუმროს, კულტრულ ღონისძიებებს ან თუნდაც იმ აქციების შესახებ გამცნობენ რომელიც ამ ქალაქში გელოდებათ, არაქვს მნიშვნელობა ვინ ხართ ან რა გინდათ იმ ქალაქში რეკლამა მაინც მოქმდებს ადამინაზე, თუ გავლით ხართ შესაძლოა იფიქროთ რომ "მერე რა" მაგრამ ცდებით თუ ოდესმე მაინც მოგიწვეთ ამ ქალაქში დარჩენა თქვენ აუცილებლად გაგახსენდებათ სარეკლამო ბანერი, მაგრამ აქაც არის კითხვა "რატომ უნდა დამამახსოვრდეს?" სწორედ ისეთი რეკლამის შექმნას რომელიც დაამახსოვრდება მომხმარებელს შეგასწავლით ჩვენ სოციალურ მედიაში.

გაეცანით საპრეზენტაციო ვიდეოს ქვემოთ: 

უპასუხეთ